Oğlumda alerjık reflü var kızlar , endoskopi yapıldı midesinde ve yemek borusunda yarada var bunlar hep alerjıden dolayıymış. Doktorumuz motilium şurup ve lansor verdi öncekine bakarak ağlamaları baya azaldı ,sabah akşam çığlık çığlığa ağlıyordu. Ama şu reflü hâlâ düzelmedi , ağzına geliyor sürekli ve yakıyor galiba ağlıyyor bi daha . Gece çok sık kalkıyor ağlayarak , bi alıyorum kucağıma lük lük ediyor boğazında 😔 Bi çözüm bulan oldu mu acaba şu reflüye 🤕