Cheddar hadi bakalım umarım beklediğin gibi sakin olur. Gidip bir kaç gün geçirince bir durum raporu rica ediyorum senden. Kalabalık mi,hava nasıl,deniz girilebilecek kadar ısınmış mi vs ☺️ 20si gibi 4-5gunlugune Akçay’a uğramayı planlıyoruz da yolumuzun üstü değil ugradigimiza değsin istiyorum 🙄