CANSEL-Poyraz07 Merhaba kızlar 6 Ay oldu sezeryanla doğum yapalı. Oğlumu emzirmiyorum adet düzensizliğim var bisey olabilir mi :( böyle sorunu olan varmı yardımcı olun lütfen :(
Armagankaran CANSEL-Poyraz07 bende bu ay olmadım kontrol hapı kullanıyordum üç aydır bende aynı durumdayım
Browni_61 CANSEL-Poyraz07 4ay 29 gunlk bebegm 1 kez adet oldum bu ay oldum olmadim gbi bisey 2 gundr kahvemsi leke geliyo dun gece kanamam oldu bugn gene bisey yok
Browni_61 CANSEL-Poyraz07 ayin 27 sinde olmam gerekiyodu gecn ay ole olmuştu valla dun o kani gorene kadr stresten yoruldum diyebiliylrm hamilemiyim die stres yapiyo insan
Armagankaran Ben cerazette kullanıyordum ontrol hapı ondan sonra düzenim bozuldu sizde de böyle bir durum var mı