Gmzdmr-25 Arkadaşlar bebeğim çok kusuyo acaba normalmi ya kontrolünede daha var aynı sorunu yaşayan varmı
maestro Gmzdmr-25 nasıl kusuyor ağız dolusu püskürerek kusma şeklinde mi? ki bu boğazını yakar acıtır. yoksa fazlasını çıkartmak gibi mi? eğer ilki gibiyse bir hekim görmeli
AsyaninAnnesiiii Gmzdmr-25 emdikten sonra kafasınin altına havlu’yu katlayıp hafif yükseltin yada reflu yastığı alın ise yarıyor.
Byzcl Benim bebeğim de çok kusuyor 3 ay 13 günlük Dr gittik ancak normal olduğunu fazlasını çıkardığını söyledi
Rehile Byzcl benimde normal kusuyo ama Kendi emmek istiyo hatta bazen uykuya dalarken memede dalmak istiyo Mecburen emerek uyuyo uyanıncada kusa biliyoo Fışkırarak kusma değil
Aselminaannesi_55 Bebeğiniz reflü olabilir yada bebeğinize midesinin alacağından fazla süt veriyo olabilirsiniz doktora götürün
Efdu10 Gmzdmr-25 peynir gibiyse fazlasi demek eger bebegin gelisimi kilo alimi iyiyse kusmayi takmaniza gerek yok