nehirim_ bizde de oldu, 1çay bard suya 1çay kaşığı karbonat karıştjrıp, emzirme sonrası sıksık temz bir tülbentle ağzının içini silin geçiyor, bide kendi göğsünüzü de silin bu suyla, doktorum önermişti, 1haftada geçti, hiç eziyet falan da değil yani gayet kolay geçti