Kızlar kızım normalde çok güzel yerdi ama 3 yada 4 haftadır ne verirsem vereyim reddediyor. 1 yaşına yeni girecek başta dişten dolayı dedim ama patladı güzelce ucu bile cıktı ama yok hala yemiyor. Birde tutturuyo kaşık yada çatalla ben yicem diye vermeyince sinirleniyo e ama o şekilde yiyemiyor delireceğim az kaldi 😂 nasıl bir yöntem izlesem ve benim bebeğim bunu bayıla bayıla yiyor dediginiz tarif varsa cekinmeyin hepsini yazın lütfen 😂😂🥳🥳👶