Egegns Yenidoğan bebeklerde emzirmeden sonra verilmesi öneriliyor o da doymadığına inanırsanız, yenidoğanlar 30 CC içiyorlar bir ölçek yani, ilerleyen zamanlarda 40a 60a çıkartabilirsiniz.
Biberon kullanmayın ya kaşıkla ya şırınga ile verin diyorlar ben beceremedim o işi biberon kullanıyorum verdiğim zamanlarda.
Saat olarakta 2 3 saatte bı almaları gerekiyor mamayı ya da memeyi 🙂