Aklıma birşey takıldı. Daha doğrusu çevreden çok duyar oldum. Çocuğun göbek bağının toprağa gömülmemesi günahmış. Yani dini boyutunu bilmiyorum. Bildiğim eskilerden süre gelen nereye gömersen ilerde o mesleği yaparmış hurafesiydi ta ki günah boyutuna gelene kadar💆🏼♀️ Dini bilgisi olan var mı bu konu ile ilgili?