sevdanurksr1 bende sezeryan olalı 3 ay oldu ve sıkıntı yaşamadım açıkçası. Ama ilk başta bol bol komposto kayısı suyu içtim yürüyüş yaptım gazımın olmaması için. Süt de içtim yoğurtta yedim baklagilde yedim. Rezene , kayısı suyu, posalı şeyler çok güzel gaz çıkartıyor . Bide bol bol su için 🤗