neslihan-87 Selimustafa Normalde olabilir kardiyolojik bir sorunda ikilemde kalmayın mutlaka bir çocuk kardiyoloğa götürün
Selimustafa pogacayanakli_aylamm beş on dk sürüyor morarma çok teşekkür ederim doktora götürecekler inşallah
pogacayanakli_aylamm Selimustafa aynen götürün birde sorun çıkmasa inşallah bu şekil morarmada bir sorun olur mu oksijensiz kalır mı felan diye o şekilde sorun önlem alırsınız. Yüzüne üflemek gerekirmis ama ne kadar doğru bilmiyorum.
serap6155 Selimustafa ablamın bebişide çok katılarak ağladığında morarıyordu kalplinde üfürüm duyuldu en doğru bilgiyi doktorunuz verir tabi her bebek bir olmaz geçmiş olsun kuzucuğa