Kızım 27 aylık oğlm 2 aylık delirmek üzereyim valla kendime ayırdıgım 1 dakkam yok emzirmeyle gün geçiyor ötekini parka zor ckarıyorum hep ilgi oyun istiyor ben gecelerden ztn uykusuz kalıyorum ben hamileyken çişini öğrettim suda cok içer ikidebi wc gidiyoruz emzirmeye basların çiş der memeden cekip cocugu götürürüm bilmem ne büsürü şey asla kimseye tavsiye etmem 2 yaş birlikte büyür diye bişey yok birinden biri eksik mutlaka kalıyor çok zor çünkü evi bile zor temizliyorum oda yalap şap detaylı değil en güzeli ilki 10 yasındayken bence her şeyini kendi görüyoken