Kızım 10 aylık göz altı ve üstü de pullanma oluyor. Cildi kuru ondan mıdır yoksa başka sebebi varmıdır bilemedim? Kaşıntı sulanma kızarıklık falan yok. Sadece kuru bir cilt nasıl kabuklanir o şekilde. Bazen geçiyor bazen tekrar oluyor . Bunu yaşayan sebebi ne acaba?