Her tahlil yapıldı ama hiç birşey çıkmadı çıkmadıpı halde sarı renk kusuyor çocuğum sürekli doktor artık için rahat olsun rengine takılma alerjisi yok midesinde bişey yok hiç bişey yok dedi ama içim rahat değil yinede sarı renk olmasından 😔 sizce neden sarı