Asldmr bir de şu var şu kadar CV yerse doyar diye birşey yok her çocuğun bünyesi farklı dedi. İşin özü şu ne kadar yedi kaç kilo aldı diye bakma çocuğun acıkınca yedir ne kadar yerse o kadar yesin doyunca bırakır zorlama dedi. Bi de 3 saate bir beş dk emmesi normal zaten dedi. ben çok üzüldüm yıprattım kendimi şimdi çok rahatım. İnşallah size de bu yazdıklarımın faydası olur. Ama çocuğunuzun emdikten sonra keyifli olması gerekiyor. Huzursuzsa doymamış demektir tabiki.