Bebeğim 6.5 aylık. Özel doktoru doğduğundan beri kalp ekosu çektirmemizi istiyor genel kontrol amacıyla.
Pandemiden dolayı hep erteledik ama yarın götüreceğim.
Bebeğine kalp ekosu çektiren anneler tecrübelerini paylaşabilir mi? Nasıl çekiliyor emar gibi mi? Ve bebeğiniz huysuzlaştı mı?