Merhabalar bebeğim 7 bucuk aylik olmak üzere ilk başlarda çok kusması vardı doktor normal dedi sıkıntı yok yani ama şımdı sürünmeye başladı kendi kendine sürekli dönüyor yere bırakıyorum yüzüstü dönüyor ama her yüzüstü döndüğünde yediklerini direk çıkarıyor gazla beraber bu neden olabilir nasıl çözüm bulabilirim iki güne doktora gidicem soracağım ama benim gibi olan varmı nedendir nasıl çözülür