Anne_24 emziriyorum ve iki doz biontech aşısı oldum. Çocuk doktorumuzda aşı olmamda hiçbir sıkıntı olmayacağını hatta aşıdan hemen sonra oğlumuda emzirmemi istedi çünkü ona da antikor geçiyor ve o da virüse karşı korunmuş olacak. İlk dozda kolum bile ağrımadı ama ikinci dozda gece biraz üşüme oldu o da ertesi güne geçti. Aşı hakkınız varsa kesinlikle olun.