Seva1 Kizlar merhaba.Kizim 5. ay muayenesinde labial fuzyon oldugunu soyledi.Islak mendilden kaynaklana bilirmis.Hijyene cok onem veririm.Hatta evdeyken de suyla yikarim.Nadiren islak mendil kullanirim o da disardaysak.Pisik kreminden subheleniyorum.O mu yapdi acaba.Doktor krem yazdi.Onu kullaniyorum 5 gundu.Ama hala ayni.Basina gelen var mi daha once? Cok endiseleniyorum.Cerrahi mudahile gerekdire bilirmis.Daha cok kucuk😔 korkuyorum.Basina gelen varsa siz neler yapdiniz?
Serapveminikleri Seva1 kızım 3 yaşına girecek ve bende 20 gün önce fark ettim yapışıklık oluyor daha yeni dün genel ceraha gittik ve elliylr açtı :( dünden beri mahfoldu kızım çok kötüymüş ya krem verdi sürüyorum takip edecekmia tekrarlama oluyor Muş ama ıslak mendilden falan demedi
Sherlock1180 Seva1 bana da 8. Ay kontrolünde yapisiklik var cerraha götürün dedi daha götürmedin korkuyorum birşey olursa diye ama ne ypacagim bende bilmiyorum
Gunesss Canım benim kızımdada vardı. Prof. Bi doktora götürdük bayağı yapışıktı bizimki orada 2 dk içinde lokal anestezi yapıp açtı zaten zar gibiydi ince bi yapışıklıktı. Islak mendil kullanmıyorum altınıda sık sık değiştiriyorum bunlara dikkat et dedi. Açıldıktan sonrada bepanthol onarıcı bakım merhemi verdi onu kullanıyorum nemli olup yapışmasını engelliyor o bölgenin. Krem bende sordum cerrahi müdahale istemediğim için ama östrojen içeren kremleri önermiyorum dedi zaten kızımında canı yanmadı açarken ağlamadı korkmadı sadece o bölgeyi uyusturduğu için .
Serapveminikleri Sherlock1180 goturmeni tavsiye ederim zamanla tam kapanıyor ve idrar yapmama durumuna geliyor hem canı çok acımadan büyümeden kurtulsun 🙏
minibiranne Sherlock1180 canım tamamen kapandığın hem idrarını yapamz hem de enfeksiyon oluşur mutlaka hekime götür erkenden müdahale edilsin geçmiş olsun 😌
Seva1 Serapveminikleri zaten 5 gun sonra tekrar doktora goturucem.Insaallah o zamana kadar acilir.Acilmazsa da yapacak bir sey yok.Cerrahi mudahile kulaga korkuducu geliyor ama en dogrusu neyse o yapilsin.
NazliHilal zeynepalp benim kızım da 2 yaşında ve nerdeyse tam kapanmış durumda :( daha önce iki kez elle müdahaleyle açıldığı için de şu an çok tepkili, asla baktırmıyor. Doktor krem verdi ama sürmek ne mümkün, elletmiyor bile :( sizin yapışıklık ne kadar
zeynepalp NazliHilal 3 yaşındayken doktor kulak çöpuyle açmıştı kızımın da. Ondan sonra yine tekrarlamaya devam etti zaten bı daha da müdahale etmedim. Yarısı kapanıyor kısmen yani, öyle tam kapanma yok. BıZ hiç krem kullanmadık. Bu yaşına kadar da hiçbir sorun çıkarmadı inşallah bundan sonra da.cikarmaz ve zamanla biter..
NazliHilal Bebekleriniz küçükken gerekli tedaviyi uygulayın hanımlar, büyüdükçe daha zor oluyor :( pişik kremi de neden oluyormuş. Kızım 2 yaşında, hala pamukla temizliyorum ıslak mendil hiç kullanmadım, temizliğine çok dikkat ettim ama daha kırkı çıkmadan başladı yapışıklık
NiLDeRiN Seva1 bizimde olmuştu yapışıklık kremi 20 gün kullanın demişti doktorumuz 12. Günde açıldı tamamen. Neredeyse tam kapalıydı . endişelenmeyin açılıyor.sonra tekrarlayabiliyor ama.genetikte olabiliyormuş .