Aydenizerdogmus bizim de 2,5 ay civarı başlado şuam 3 ay 1 haftalığız. Uykum geldi uyut diye bagırıyor. Sakinleştirip uyutuyorum. Bunu aslımda biraz çözdüm sanırım. Gün içinde uyanık kalma süresini 2 saat yapıyorum. Her 2 saate 1 45 dk felan uyuduğı günler bu sorunu yaşamıyoruz. Ama bazen inatla gündüz saatlerce uyumuyor. İşte o zaman aglıyor deli gibi uyut beni diye