İlk defa post açıyorum burda ama gerçekten çaresiz kaldım artık. Napıcam bilmiyorum.Oğlum 3 yaşında hiçbir şey yemiyor aç bırakıyorum olmuyor, vitamin, iştah şurubu, nutrigen her şeyi denedim ama yok bir lokma bile yemiyor bişey. Sadece süt içmek ve tatlı şeyler istiyor. Böyle olup da düzelen, bebeği yemeye başlayan birileri var mı? Neler yaptınız? Nasıl başa çıkıyorsunuz?