Kızlar selam,
19 aylık bir kızım var. Yemeklerine corbalarina kıyma katmak haricinde etten hiç hoslanmiyor. Köfte bile sevmiyor çok az yiyor. Tavuk ve balık da öyle. Yani nasıl pisirecegimi şaşırdım her yolu deniyorum ama olmuyor. Sizce geçici bir durum mu? ☹️