Oykuaygun Cancan-13-03 alt üst çıtçıtlı ve bez nasıl 300 gram oluyor anlamıyorum. Bizimki 300gr düştü oyaacool Hunili
serap6155 Oykuaygun bizim kendi sağlıkçımız soyup öyle tartıyordu çıkanı direk yazıyordu 2 aydır gittiğimizde başkası illgileniyor birim sağlıkçı sahada oluyormuş o direk kıyafetle tartıp düz yuvarlayıp yazıyor 🙈
oyaacool Oykuaygun kıyafeti düşse ne olacak bezi var en ağır çişmi var kaka mı var umurlarında değil çocuk doktorunuz tamamen soyarak ölçer kesin sonuç alırsınız sağlıkocağı kilosu pişmanlıktır 🤦♀️
Cancan-13-03 Oykuaygun kaç düşüyor bilmiyorum ama çokta güvenemiyorum takiplerine bana hep iyi besleniyor sütün yetiyor korkma dedi ama doktorumuz takibe aldı ve düşük kilolu olduğunu söyledi mamaya başladık o yüzden ben artık onların kilo takibine çok bakmıyorum
Prensesimmmm1 Oykuaygun ben sağlık ocağında ki ölçüme pek inanmıyorum zaten ebe de fark olabilir hastanedekiyle demişti hastane doktor kontrolünde ölçüm daha sağlıklı bence üstünü çıkarıp iice bakiyorlar en azından
benimhalaumudumvar Sağlık ocağında soyundurmuyolar bebek hasta plur diye çünkü cam falan açık oluyor her gittiğimizde üstündeki kıyafete göre tahminde bulunuyor
Pekmeziletahin Oykuaygun kışın 300 grm düşüyordu 2 gün önce götürdüm 100 gr düştü bizim Sağlık ocağı kıyafete göre düşüyor bizimki