Ezgibebek Bebeğim tam 2 aylık 5200gr yazın giyebilceği barbatöz tulum tarzı şeyler almak istiyorum ama 3-6 ay mı almalıyım 6-9 aynı kalıpları nasıl sadece bir ay giymesin sonucta yazın giyebilsin istiyorum
Melisbugi Ezgibebek canım benim kızımda 2 aylık 6 kilo iç zıbınlar 3-6 oldu onun dışın aldığım hepsini komşuya verdim 1 aylıkken bile olmazmış yeni şeyleri 6-9 aldım rahat oldu üzerine tulumlarda 3-6 oldu ama tişört şort alacaksan büyük al onlar çok küçük
Melisbugi Ezgibebek dediğim gibi yap pişman olmazsın bebişlerimiz aynı hemen hemen en azından yaz boyu giyebilir zıbın ve tulumlar 3-6 ama tişört şort tayt falan 6-9 daha yeni alışveriş yaptım hem netten hem mağazadan
Ayazege06 Ezgibebek Ben oğluma lc waikikiden 5 aylıkken kot pantolon almıştım askılı 9-12 ay aldım uzunluğu iyi ama beli çok rahat olmuyor şuan 8 ay 23 günlük .online sipariş vermiştim bende ama güzeldi pantolon beli esnek değildi sadece.6-9 alabilirsiniz daha rahat olur
Ezgibebek Melisbugi bende yarım kollu yarım bacak alttan çıt çıtlı tulum istiyorumda sonucta ağ kısmını çok hareket ettiriyorlar ya o yüzden bilemedim 3-6 mı diyosunuz ağustosta da giyebilir mi ki
Silvermom Ezgibebek kilodan ziyade boyuna göre alın kıyafetlerini. Ben lcwden 1 beden büyük alıyorum genelde. Yıkayınca biraz çekebiliyor.
3children1mom Ezgibebek 2 ay içinse 4 aylık alın zaten cabuk büyüyorlar anlamıyorsun bile 😅 Benim 8 aylık kızım lcw uzun sweat’ leri 1 yaş giyiyor.🙈 Ben hep 2 3 yaş büyük alıyorum. Boylu benim kızlar anca oluyor🤷🏻♀️😆
Edanurdg Ezgibebek bazı kalıpları tam bazıso geniş bazısı dar 🤣🤣 hep lcwden alırım geçen bir gömlek aldım 3aylık bebek kıyafeti gibi mağazadan değiştirmeye gittim heralde etiketler yanlış basılmış 9-12 ve 12-18 aynıydı 18-24aldım