Yaseminyakup 3 aylik bebegim mememi emmiyor..ne yapacağımı bilmiyorum..birakti sanırım..bende sagiyorum mama veriyorum ..bilgisi olan varmi
mlsmrtgl Yaseminyakup biberon verdiyseniz işiniz daha zor artık. Uykusunda emzirmeyi deneyin pozisyon değiştirin.