Sinem16y Kızlar merhaba.. Haftaya her ikisinide olacağız hayırlısı ile.. Bakalım bizi ne zorluklar bekliyor? Olan arkadaşlar var mı sonrasında ne yapmam lazım hastaneye neler gerekli olur ??
EzgiAli Sinem16y benim oğlumda tek taraflı inmemiş testis sorunu var doktor 1 yaşankadar bekleyelim dedi öuan 8 aylık bizde ameliyat olucaz ilersi için korkuyorum inşallah sorun olmaz hayırlısı olsun hakkımızda şuana kadar 1 yaşında inenide hiç duymadım 6 aydan sonra çok zormuş :(
Mervefe07 Sinem16y benim oğlumunda tek testisi inmemiş doktor 3 ay sonra tekrar getir dedi sizinki kaç aylık acaba
Yunusemrem15 Sinem16y bizde olucaz kan değerleri düşük onlar yükselisin haftaya sıra veririm dedi doktor
Sinem16y EzgiAli evet bizde sureklı kontrole gıttık bi umut duser dıye bekledim ama ameliyat dedı doktor bakalım bizi de neler bekliyor
yuksekipek Sinem16y inmemis testis ne oluyor acaba ? Bende sunnet yaptiracagim 2 ay sonra bu testisle ilgisi alakasi nedir
Sinem16y yuksekipek merhaba. Yani yumurtasının biri torbaya inmemiş yukarıda duruyor onuda ameliyatla indiriyorlar.. 2 3 aylıkken anlasılıyor zaten
yuksekipek Sinem16y bu testisin teki sonradanmi iniyor yoksa dogustan inikmi oluyor herhangi bi sorun yaratirmi
yuksekipek Sinem16y bende baktım bezini acmisken suan 1 testis algılayabildim bayada inceledim sol testis var sağ daha yok gibi ileridemi iniyor yada yokmuu anlamadim doktora soylemeyeli miyim daha 25 günlük
Aybk_66 Acaba hic mi inmiyo yoksa inip cikiyomu benm oglumunda bez acarkn var gorunuyo snra trbasi minicik kaliyo arada bacak aralarina masaj ws yapiyorum tedirgin oluyorum acaba inmedimi ws ilk oglum ondam bilgi sahibi degilim yardimci olursaniz sevinirm
Sinem16y Aybk_66 bizimki hiç inmedi ama doktorumuz utangaç testis de oluyor dedı o nasıl dıye sorduğumda bazen aşağıda ele gelır bazende yukarı kacabılır dedı.. Istersenız gıttıgınz zaman muayenede sorun doktorunuza