Aygulgok Ben doğumdan öncede spor yapıyordum canım zaten.Doğumdan sonra ems yapmadım ama öncesinde yapıyordum doğum sonrası ihtiyacım olmadı.Sezaryenden 6 ay sonra hafif şekilde başladım spor yapmaya.2 3 ay sonra da cardio olarak devam ettim.Kilodan ziyade karın için bir şey istiyorsan mekik ve plank en iyisi.Kilo içinse ems yapacaksan beslenmende diyetli olmalı.