2prenses1anne kadın doğumunda da acilinde de her yerinde sorun yaşadım sadece para odaklı çalışıyorlar özel sigortam var ben felç geçirmiş bir halde acillerine gittiğimde bana psikolojik deyip hastaneden şutladılar acıbademe gidiyorum oğlumun aylık muaynesinede kendi muaynemede o düzyde birçok hastanede var araştırabilirsiniz❤️