Dün açtığım postta yapılan yorumlar beni üzdü kimse kötü birşey yazmadı tabiiki hepsine teşekkür ederim ama 7 bucuk aylık bebeğim 11 12 den önce kesinlikle kahvaltı yapmıyor 8 de kalkıyor 9.30 10 gibi tekrar uyuyor birde sebze verebiliyorum akşamları arada meyve yiyor yerse ama yorum yapanların coğu bebekleri 8 7 de kalkanlar 9 de kahvaltıları yapıp uyuyolar mış bilmiyorum bebeğimin ilk uykusu cabuk geliyor ve gündüz uykuları cok kısa şuan ücüncü uykusundan uyandı 1 saat uyuyor ve uyandığında mutsuz oluyor ve bşey yediremiyorum. Kendimi yetersiz buluyorum dünden beri cok üzgünüm. Düzen oluşmuyor birgün birgün ü tutmuyor. Hergün ne veriyorsunuz kaç öğün neler yiyor bebekleriniz?