Bebegim bugun iki aylık asısı oldu eve geldik emzirdim uyudu bende kahvaltı fakan yaptım sütüm az bisey yemeyince hic olmuyor ası yapıldıgında saat 8 falandı ben saat 3 e kadar falan elle baktım daha acemi olduğum icin anlarıö sandım ablamı aramıstım o geri döndü elle yapma anlamassın dedi bende ates ölçer kullandım ve 37.1 ölçtüm simdi icime bir korku dustu acaba saat sabah 8 den 16:30 gibi zaman dilimi arasında havale falan gecirmismidir simdi 10 dk ya bir ölçüyorum hep mi böyle yapmam lazım napcamı bilmiyorum beni bilgilendirir misüniz bebegim suan guluyor gayet iyi gözüküyor ama o bakmadıgım saat diliminde bisey olsa yani havele anlasılır mıydı huzursuzluk vardı ve uyudu havale geçirdiğini nasıl anlarım