BonmBonm Bebeğim 6 aylık ilk göz muayenemize gideceğiz. Nasıl oluyor damla damlatıyorlar mı? Bebekleriniz huysuzlaştı mı?
2prenses1anne BonmBonm ben dün götürdüm 3, 5 aylık damla damlatmadılar dünya göz’e gittik ayrıntılı bakıyorlar ışıkla özel bir gözlükle bakıyor
leynanin_pembemantosuu gozde__ ilk defa sizden duyuyorum göze damla damlatıp bakıldığı 9 aylık oğlum ne bebeğime nede çevremdeki bebeklere damla damlatılmadan bakıldı
Dryalp gozde__ direk göz doktoruna çıkıyoruz dimi başka yere gitmeye gerek yok 3aylık olacak goturecegım
leynanin_pembemantosuu BonmBonm yok canım bebeğini kucağına oturtuyosun doktor kalem gibi bi aletle bakıyor 3 dakka sürmüyor bitti gitti 🤷🏻♀️Birdahaki kontrol 1 yaşında
gozde__ leynanin_pembemantosuu gidip doktora sorayım neden yaptın diye 😂 iki çocuk annesiyim belki Prof olduğu icin öyle yapmıştır ikisinin de doktoru aynıydı şükür bir sıkıntı çıkmadı hatta iki yaş icin götürdüm ona da baktı
SultanAnne BonmBonm damla damlatıyorlar göz bebeği genişlesin diye iki kere 10dk ara ile. Benim bebeğim huysuzlandı izin vermedi biraz zorlu oldu, 9.ayda yaptırdık. Ardından doktor kendi cihazları ile baktı 😊
Yigit_pasam BonmBonm bizimki 7 buçuk aylık, biz bugün gittik.damla veya ölçme gibi bişey yapmıyorlar bebek olduğu icin.sadece gözüne elindeki bı aletle bakıyor.dokunmuyor bile.cok kısa ve kolay geçti.1,5 Yaşında göz taraması için çağırdı.
Ayazege06 BonmBonm Ben oğlumun göz muayenesini 1 aylıkken filan yaptırmayın ışıkla baktılar damla filan damlatilmadi yani
huzunkovankusu BonmBonm Ben de göz doktoruna gitmiştim 6. Ayda. Adam bebekte uzmandı. Bu kadar erken gerek yok deyip odadan çıkarmıştı beni 🤣 Çocuğa da yazık ne anlıycam ben çocuk doktorları zaten takip ediyor 1 yaşına kadar gerek yok demişti.
serap6155 BonmBonm 4. Ayda göz muayenesini damla damlatıp 15 dk ara ile tekrar baktı doktorumuz bir daha 1.5 2 yaş civarı getirirsiniz dedi