Alinduru Oğlumun tek severek yediği şey balık çorbası birde kavanoz meyve püreleri varya onlar versem haftanın yedigünü yer ama bana illahlah geldi artık. Balık görmek istemiyorum artık. Ne yaparsam yapim asla yemiyor. Doktorların normal demesi beni çıldırtıyor. Dönem dönem olsa evet normal karşılayabilirim ama 5 aydır böleyiz 12 kiloydu 11,500 e düştü. Şuan 11,800. Gerçekden yıprandım.