Bebeğim tam 1 yaşında ama son 1 aydır o uyumlu çocuk gitti yerine başkası geldi sanki. Sürekli bi ağlama mızmızlanma hali var asla mutlu olmuyo ya kucağımda olacak yada elinden tutup gezdiricem asla oyuncaklarla oynamak yada bensiz saniye geçirmek yok yere bırakırsam kendini ordan oraya atıyo çıldırıyo. Gece uykusu fena değil ama gündüz uykusu toplam 1 saat ancadır bu sebeple de dinlenecek yada ev işi yapacak zamanım hiç yok. Artık çok yoruldum sesimi yükseltmek istemiyorum sonra çok üzülüyorum ama kendimi sıkıyorum çok zor tutuyorum. Benden başkasına asla gitmez durmaz sürekli yanında olmak zorundayım. Bu zamana kadar çok iyiydik ne gazımız oldu ne başka bi derdimiz ama şu an delirmek üzereyim. Yürümeye 11 aylıkken başlamıştı ama yürümeyi de bıraktı elimi tutmadan adım bile atmaz. Lütfen birileri geçecek desin bizde böyleydik düzeldik desin lütfenn 1 yaş sendromu falan mı bu ne kadar sürecek? 🥺🥺