Fundyyy doktor 2 gün yatsın ama yoğun bakım bölümünü öneriyorum çünkü kucağınıza aldıkça ışıktan uzak kalacak demişti ( yoğun bakımda sadece camdan görebiliyorsunuz) ben de tamam dedim iyi ki de öyle yapmışız ben emzirmeye gittiğimde bile hemen emzirip hemşireye verdim bebeğimi ki biran önce ışığın altına girsin diye 1.5 gün yattı