Ezgiasya 2.5 yasında bir kızım var 40 günlük bir oglum.. Kızım bazen kıskandığına dair sinyaller alıyorum bu beni üzüyor acaba erken mi davrandım 2.cocuk için diyorum ama 2.cocuk istegimde birbirleriyle arkadaş gıbi buyusun diyeydi neyse bu durumla sız nasıl başa çıkıyorsunuz
Sofita Ezgiasya araları 3 yaş 9 ay bizimkilerin biri henüz 1 aylık tek başımayım bütün gün zorlanıyorum. Büyük oğluma ilgi gösteremiyorum pek bütün ilgim ondaydı bu zamana kadar şimdi oyun oynayamıyoruz birlikte diye çok bozuluyor 🤷🏻♀️
mucizelerin_annesi Ezgiasya ah büyük bir dert kızım 4 yaşında oğlum 10 aylık kızım 7 yıl sonra olunca tüm ailenin ilgisi onun üzerineydi tabi kardeşinden sonra sarsıldı ama biz kardeşi doğmadan ona istediği şeyleri alıp paket yapıp bunu sana gelecek olan kardeşim göndermiş falan hikayeler uydurarak biraz alistirdik daha sakin karşıladı kardeşinin gelişini birde 65 gün kuvezde kalınca tamamen o arada bu düşünceyi kafasında oturttu ama yinede zor oluyo bende tek başıma kimsem yok oğlum prematüre olduğu için bircok egzersizleri tedavileri var hergun onlarla ama canları sağolsun da bunlarda geçer
2miniginannesi Ezgiasya ay şu an seninle aynı şeyleri yaşıyorum 2.5 yaşında bir oğlum ve daha yeni 1 aylikta kızım var başlarda iyiydi kardeşini öpüyor kucağına istiyor sürekli birlikte yatmak istiyordu ee kızım sa maşallah diyim gazi yok emiyor uyuyor böyle bi bebek dedim ne güzel bir kaç gündür oğlum kardeşine vurmaya başladı sev diyoruz cici yapıyor ama yine el kaldırıyor bugün ilk defa erken mi davrandım diye düşündüm yanında emziriyorum anne kapat diye ağlıyor emzirmezsem kızım ağlıyor aslında birlikte büyürler diye istedim şu an tam arkadaşlık dönemi bir arkadaşı olsa bu kadar kıskançlık olmazdı diye düşünüyorum
YouTube Canım benim oğlumda iki yaşında kızım dokuz aylık oldu kızım kucağıma geliyo oğlumda geliyor onu at diyo .sonra kızımla oyun oynuyorum gidikliyorum anne bana anne bana diyo kızımın oyuncak lafını elinden aliyo ama iyiki olmuş çünkü ikiside oynuyor bazen öyle iyi hissediyorum kendimi ben uzanıyorum onlar oynuyor şükür
Sofita Ezgiasya ben de çok üzülüyorum elimden geleni yapmaya çalışıyorum onun için. bir de evdeyiz sürekli işler çok zorlaşıyor biran önce okul zamanı gelsin istiyorum yaşıtlarıyla oynasın enerjisini boşaltsın.
Keskeuyusamm Yani bence araları çok az. Diğeri de daha tam psikolojik anlamda bağımlı bütün enerjiyi çekecek bir çocuk. Maalesef her anne baba kardeş gibi büyüsün diyor da o işler öyle olmuyor. Kıskançlık yapması yaşı itibariyle çok çok normal ama bir şeyleri de anlatacak yaşta. O yüzden konuşarak ben halledeceğini düşünüyorum
tbbrraygt Kıskançlık yaşa bakmıyor, 10 yaşında kızım, bebeğim 3 ay 24 günlük, aralarında epey yaş farkı var ama kıskanıyor, bebeği severken onu da aynı sözlerle seviyorum yoksa ya ben ya ben demeye başlıyor