Bebeğim 4 aylık inek sütü alerjisi var, diyet açıyoruz ama son bir haftadır çok ıkınıyor ve kakası macun kıvamında yeşil ve kötü kokulu 😔 doktor normal karşılıyor sadece bir ilaç verdi rahat yapsın diye ama bebeğim çok acı çekiyor sürekli ıkınıyor uykuları bölünüyor. Var mı bu sıkıntıyı yaşayan veya bir bilgisi olan?