MasalsMommy Busegg 8 aylıkken dedi. Şu an 10.5 aylık hala öyle çok işi düşmedikçe anne demez😂 Addeeeeğ diyo😍
5253 Busegg 13 aylıkken bilinçli demeye başladı yani ondan önce annn flan diyodu ama tam anne 13 aylık
Busegg AloneMom o kadar erken diyolar mı gerçekten 😄 anne anne diye ses taklidi yapıyo ama bilinçli söylediğini anlar mıyım acaba😄
AloneMom Busegg Her bebeğin gelişimi farklıdır.ilk kızım 15 aylıkken cümle kurmaya başlamıştı.kucuk kızım 18 aylık.sayili kelimesi var henüz.
MasalsMommy Busegg Anne anne anne anne diye böyle sürekli kafasını yedim çocuğun😂 O baba dedikçe ben anne dedim😂 Hatta bir videoda ben anne dedirtmeye çalışıyorum ben anne dedikçe o baba diyo😂 Ama zorlaya zorlaya öğrettim😬😬😬
Vahidee 7 ya da 8 aylıktı .. Ben her bana seslenişinde (bana yöbelerek ses çıkarışında yani ) efendim annem dedim sanki anne diyormuş gibi davrandım.. alkışı da 7 aylıkken yapıyordu şimdi 26 aylık olunca yad ettim o günleri 😂😂
Busegg Vahidee maşallah 🙏🏼 Ya ben öyle yapsam eşimin annesi kendi annemde annem diyolar bazen hele eşimin annesi anneem anneem diye bağırıyo yüzüne acaba ona da der mi diye düşündüm. Kendini zaten annesi sanıyo iyice ciddiye alır
Serrax Busegg Kendini zaten annesi sanıyo iyice ciddiye alır Ay kusura bakma canım çok güldüm🙈 ah bu kaynanalar hepsi aynı😄🤦🏼♀️
Vahidee Busegg hiç haz etmiyorum anne dışında birilerinin bu kelimeyi kullanmasından:/ eşim babacım demedi her seslenişinde onu 11 aylık gibi dedi mesela (babıldama dönemi hariç) bilinçli olarak yani. Kendi annemde her seslendiğinde , efendim ananecim dedi ,babadan önce onu söyledi mesela .. siz öğretirseniz der emin olun..