Bende de oldu 3 ay olacak daha yeni geçiyor krem verdi doktor ama o kremle geçmedi şurup verdi oda sürekli tuvalete çıkarttı ama canım hep yandı yaparken şıp şıp kan damlıyordu bildiğin yediğime içtiğime de dikkat ettim hep lifli posalı şeyler yedim ama nafile .kendi kendine geçiyor bence ama Allah kimsenin başına vermesin çok acı bi durum 🤦🏻♀️