Raziyeberra Merhaba hanimlar oğlum 3 ay 15 günlük kilosu 6 kilo 450 gram şu sıralar meme reddi başladı ve etrafımdakiler emmiyor zayıflamış mama ver diyorlar piskolojik olarak çok kötü durumdayım meme reddi bebegi zayıflatırmi hiç başına gelen varmı acaba
Serifeelifasel Raziyeberra Bu aylardan genelde oluyor canım atak dönemi hemde uykuya geçişte falan emzir bı şekilde emzir biraz seni zorlar ama geçici bir dönem kilosuda gayet iyi daha ne olucak 9 aylık kızım 7800 sağlıklı olsun yeter Hiçte zayıf diye takmıyorum kilolu olsun diye sakın mama vermeyin yoksa sizi emmez
Raziyeberra Serifeelifasel teşekkür ederim bir şeklide ayakta pışlaya Pışlaya emzoriyorum ebeler geçer bu dönem dedi
Raziyeberra aslinur_60B sütüm var şükür evet bende öyle düşünüyorum bir şekilde pışlaya Pışlaya emziriyorum
lgsya Raziyeberra kılosunu takılmayın saglıklıysa kılosu onemli degıl . Ayrıca kıloda gayet ıyı. Bızde atak yasıyoruz uyanıkken emmıyor kafasını cevırıyor bende uyku halındeyken ve uyandıgı uykusu acılmadıgı an emzırmeye calısıyorum devamlı uyanıkkende sagıp verıyorum . Mama vermeyın sütünüz varken mamaya gerek yok . Cevrenıze kulak asmayın anneler kendı evladının durumu daha ıyı bılır 🌸🌸
lgsya lgsya bızımde bu ara kılo almamız durdu zaten buyuduklerı ıcın oyle artık ılk dogdu zamandakı gıbı kılo almazlar benımde cevremde bu ay ıcın fazla buyumemıs denıldı bende doktoru gayet hersey yolunda dedı dıyerek cevabını verdım sızde oyle dıyın 🌸
Raziyeberra lgsya bencede bende öyle düşünüyorum teşekkür ederim sagip kaşıkla veriyorsunuz demi Biberon da sıkıntı
Aysel03 lgsya babada kayınvalidem ısrarla üç dört kere hiç gelişmemiş dedi ne kadar sinir bozucu bişy bu ya
Bebegimm1 Raziyeberra sütunüz varken neden mama verip de sutunuzun azaltmasina sebep oluyorsunuz ki ben hiç atak yaşamamistim bebegimde ama 3.ayindan sonra meme reddi yaşadım bebeğim huy degistirmisti o ayda oluyormus etrafı dinlemeyin gelişimi iyiyse saglikliysa gerisi önemli degil merak etmeyin bir süre sonra düzeliyor
Raziyeberra Bebegimm1 mama vermedim sadece sürekli ver ver diyorlardı o canımı çok sıkıyordu birde meme reddi olunca annenin piskolojisi degisiyor o yüzden 🧡
lgsya Raziyeberra ☺️☺️Bızımde oyle agzına verdıgım zaman mıdesı bulanıyor ılk dogdu zaman almıstı sonra kendılıgınden bıraktı 2 3 baska emzık aldım ama nafıle bende artık bıraktım düşmüyorum üstüne ☺️
Bebegimm1 Raziyeberra verdiniz demedim cevreniz öyle dedigi icin yazdim o ay da bizde yaşadık meme reddi uyku halinde uykudan kalktiginda anca emiyordu 1 kac hafta da duzelmisti sağıp kaşıkla sırıngayla besleyin kilosu da iyi bebeginizin 😊
Raziyeberra lgsya benim kızım 4 aylıkken tuttu ama oğlum almadı bende her gün deniyorum ama ögüyor bende bıraktım artık emmek istemiyor belli 😂😂