ma9419 Dstan bende bekleyeyim. Ağustosta 2 yaşını bitirecek kreşe verip vermeme konusunda çok kararsızım
Anne4 Dstan hc fikrm yok. bn 2 gunde olsa gondrmek isterim. iletisim ve bi cok becerisine olumlu yansycagini dusunuyorum
Glsr1 Ben vermek zorundayim 2 yasina gelince kizim cünkü ücretli iznim bitiyor insAllah bezi birakmis oluruz 🙂
prensinveannesininguncesi Dstan oğlum şu an 7 aylık okullar açılınca Eğer online eğitim biterse yeni sezonda mecburen kreşe vereceğim tahminimce o zaman 11 aylık falan olacak . Mecburum .İnanın elimde olsa hiç vermem ama çarem yok
Dstan prensinveannesininguncesi ben sizi çok iyi anlıyorum ben de bebeğim 8 aylık işe başlıycam agustosta
Bisaniyebakarmisin prensinveannesininguncesi çok küçük daha 🥺 kiyamam ben ona :-( Seni anlayabiliyorum ,mecburiyet :-((