2bebe1ana 2 yas civarında çocuklarda sebepsiz vurma eylemi oluyor . Oğlumda da o dönemde olmuştu hatta hep derdim dışarıdan görsem kesin şiddet ile büyüyor bu çocuk derdim ama siz olabildiğince sakin davranıp bunun doğru olmadığını, can yaktığını, zarar verebileceğini anlatın. Zaten davranıs bir süre sonra kendi kendine kayboluyor.