bidibidibidi Doğum yapalı 8.5 ay oldu. 15 gündür Deliler gibi tatlı yemek istiyorum acaba adet olacağımın belirtisi mi yoksa benim homidi gırtlak ruh halim mi? Doğumdan Uzun süre sonra adet olan arkadaşlar sizlerde ne gibi belirtiler oldu?
1anne1yavru bidibidibidi bende 8 ay olmadım 1 oldum 3 ay olmadım sonra düzene girdi belki psikolojikdir can isteğiniz
Serifeelifasel bidibidibidi Canım ben olucam hafta davul gibi sismistim vücudum kaşıntı yapmıştı baya iki üç gün SONRA oldum geçti
Serifeelifasel bidibidibidi Ben genelde o günlerde hep çikolata tatlı krizim tutar zaten 🤣😂hasta olucam zaman sürekli tatlı yeme hissi oluyor