1anne1yavru Melike3422 2 saat ideal canım onları bıraksan saatlerce uyurlar 😄 sen 2 saate bir uyandır derim
ebannezm Melike3422 3 saate kadar uyuyabilir. Uyuyorsa açıkmamıştır. Ama bazen kan şekeri düştügünde veya çok sıçak oldugundada uyuyabilirler. Uyuyarsa 3 saati bekle. Çünkü uyumak beslenme kadar önemli
ssnnmm Melike3422 2saatte bir emzir canım bizimki çoook zor uyanıyordu o yüzden 1,5 saate alarm kuruyordum altını açıp uyandırasıya yarım saat geçiyordu sarılık olur kan şekeri düşer istesede uyanamaz 2saati geçtikçe
1anne1yavru Melike3422 benim kızımda da sarılık vardı 40 gün gitmedi 🤦♀️ 2 ay boyunca 2 saate bir uyandırıp emziridim uyandıramadığım zamanlar da sütümü sağıp verdim