Minisinannesiii 1.5 aylık bebeğim var bi türlü durduramıyodum karnı tok eminim bezi de kuru durmuyo çocuk kucağıma aldım başladım seslice üühüü diye ağlamaya durmuş bana bakıyo en etkili susturma yolu 😀
Gokcemsii Minisinannesiii belki gazı vardır durmuyorsa. Bu hareketi tekrarlamayın bence alışkanlık edebilir, ilerde sorunlara yol açabilir. Sakinleşmesini zaman dön makinesi yada elektrik süpürgesi sesi açabilirsiniz.
Nil614kara Minisinannesiii Gazı olduğu için ağlıyordur siz ağlayınca bebeğiniz korkabilir garipser yani bence bidaha tekrarlamayın. Sırtına hafif hafif vurun sakinleştirecekseniz de öyle sakinleştirin ☺️
Minisinannesiii Gokcemsii zaten 2.ye denedim yemedi zaten 😀 gazını filan çıkardım babasının kucağında süt dökmüş kedi gibi baba da gitti malesef bi denemek için yaptim oyun istiyomus yaramaz farem 😀
Minisinannesiii Nil614kara uykuya çok zor dalıyo uykusu olduğu halde mıy mıy ederek uyuyo gözleri kapalı uyumak istemiyo ama
Minisinannesiii Mom980 yemiyo daha bi kez iyi sustu ama küçük ağzını açıp daha çok bağırdı 2.sefere 😀
Nil614kara Minisinannesiii Benim kızımda öyleydi tecrübeyle sabit emin olun gazı vardır o gaz 4 aya kdr bitmiyor gazı yok sanıyorsun ama gazman olark doguyolar ☺️😂