Selamm kızlar 🙋♀️
Prensesim 3 ay 1 haftalık 💜
Biz birimize çoktan alıştık ama kızım dış Dünya ile yenj tanışıyor 😶 Biraz sevdik galiba 🤔 Biz bağırmayı öğrendik sürekli bağırıyoruz 😂
Bu ara ellerimizi önce izleyip sonra birleştirip ağzımıza alıp emmeyi çok sevdik😬 bayılıyorum o çıkardığı emme sesine ya🤤
Oyun halısında ki cingiraklara uzanmaya başladık hatta bazen tutup onu da yemeye çalışıyoruz ama genellikle hareket ettikçe onlar oynuyor ve heyecanlanıyoruz :)
Ben haricin de kimseye çok fazla gülmüyor ama bana sesli gülüyor hoşuma gitmedi değil bu duurum😂 Hâlâ gündüz uykularımız yarım saat😏 ama gece masaAllah uzadı 😊 mesela dün gece 1 de yatti 8 de kalktı ☺️ bacaklarını kaldırıp bir anda atmayı öğrendik 2 gündür ha bir de emerken saçımızı çekiyoruz 😂 e biz bir de temas hastasıyız emerken dokunmadığı tutmadığı yerim kalmıyor 🥰 Çok şükür bugünlere diyelim o gazlı dönemler geri de kaldı sabır ve zaman her şeyin ilacı bir kez daha anladım 😍 Ee sizler neler yapıyorsunuz? Bebisler beceriler öğrendi mi neler yapıyorlar? Hadi sohbet edelim biraz🥰