Eymenduygy pogacayanakli_aylamm bir tane bulaşık tabletini sıcak suda çözdürüyorum o su ile siliyorum. Mis gibi oluyorlar 👌🏼
Gokcemsii pogacayanakli_aylamm asperox ve cillitbang aktif köpük kullanıyorum. Bez olarakta viledanın bezini. Beyaz olduğu için hemen el izi oluyordu. Çok şükür bunları kullanınca olmuyor 😂
ugursuzsafiye pogacayanakli_aylamm bulasik tabletini suda eritiriyorum birazda yag sokucu ile silip suyla durulayip bezle kuruluyorum🙈
1anne1yavru pogacayanakli_aylamm ben biobelinda yağ kir kullanıyorum harika tavsiye ederim heleki ocak ve fırın için mükemmel
1anne1yavru pogacayanakli_aylamm ablam satıyor ondan almıştım etrafınızda vardır belki satan yada instagram da da çok var satan
Gokcemsii Egemen26 evet ben memnum kaldım bezden. Benim de beyaz parlak. Bu bezle siliyorum kurulamaya bile gerek kalmıyor.