Tosbikiim_0606 ben 2 ayda o kadar yıprandım ki sağ, depola,sonra sterilize et,dolaptan çıkar çok sıcak oldu,yok çok soğuk v.s sorunlar bıkmıştım Inanki. Sağım yaparken az çıkan süt içinde sütüm az psikolojisi cabasi o nedenle canım bence bir danışmandan yardim al derim. Memeye dönsün bebeğin en güzeli her daim hazır ver gitsin