Selam kızlar. Bebeğim 11 ay 10 günlük.4 dişi var. Özellikle bu sıralar acayip derecede ısırıyor. Bende Uzm. Dk. Osman Gönülal’dan dinlemiştim ne tepkisiz kalın ne çok bağırın ama tepkinizi belli edin diyordu. Bende öyle yaptım ama hala devam etti bugün çok kötü ısırdı dişlerinin arasında ezdi. Bende refleks olarak bağırdım. Ama daha öncede böyle bağırmıştım. Şimdi memeyi almıyor? Var mı bu durum ile karşılaşan ne yapacağım ben 😔