Mesudiye canım geçmiş olsun ilk 1 ay pişmanlık sonrasında keşke daha önce olsaydım diyeceksin ☺️ canının birşeyler istemesi çok normal çünkü mideni alıyorlar beynini değil.. yani sen her şeyin tadını bildiğin için canın istiyor ve canın istedikçe de kendini aç sanıyorsun ☺️ ama emin ol canının çektiği şeylerden bir lokma bile yiyemezsin şuan miden okadar hassas.. zamanla işin psikolojik kısmınıda çözeceksin sabır ☺️ hergün tartıdaki eksileri gördükçe yemekten çok alacağın kıyafetleri düşünürsün 🌼🌼