Sibelaslan Benim 29 unda Sancım geldi normal doğum olucaktım açılmam olmadı gece 2 den sabah 9 a kadar sancı çektim bebegimin hareketleri azaldı müdahale etmedi ebeler Ben zaten bitmiş durumdaydım doktor muayene için geldiğinde Acill sezaryene aldı doğum yaptım ama kucagıma almadım bebegimii direk yogun bakıma aldılar zorlanmış ben sancı çekerken birde İdrar yolu enfeksiyonum varmış bu güne kadar bir dünya idrar testi yaptırdım demediler enfeksiyon var sende bebeğime bulaşmış antibiyotik tedavisi görüyor yogun bakımda İnşallah iyi olup çıkar kuzum Daha koklayamadan aldılar oraya içim parçalanıyo gördükce onu orda