Hazal11 Kuzum öncelikle hayırlı olsun 🙏🏽🤩 Tabiki bakabileceksin ve yeteceksin ☺️ Siz artık aynı bedeni taşımasanız dahi şu sıralar kalpleriniz aynı atacak. Sen nasılsan bebeğin senden enerji alacak bunu düşünerek hareket et. İnan evinde daha rahat hissedeceksin; ben de doğumumdan 12-13 gün sonra evime gelmiştim ve başka bir şehirdeydim üstelik. Kimseyi tanımıyordum, eşimin tatbikat zamanına denk gelmişti ama Allah kolaylığını veriyor ❤️🙏🏽 Annem hep tembihlerdi beni, enerjin düşmeye başladığı anda aç bir müzik tıngırda diye 😁 Öyle böyle 3,5 sene geçti, oğlum büyüdü; ama şükürler olsun ki depresyon vs yaşamadım. Anneyiz sonuçta elbette mükemmel değiliz, ağlayabiliriz, içimizi boşaltabiliriz, deneye deneye öğrenebiliriz, belki kendimizi yetersiz hissettiğimiz zamanlar olabilir ama evlatlarımız bizi her koşulda mükemmel ve yeterli görüyor unutma 🥰